بنی صدر در جبهه های جنگ

13 پاسخ to “بنی صدر در جبهه های جنگ”

  1. مه دود Says:

    سلام
    وبلاگ خوبي داري. دوست داشتم اولين نفري باشم که به اين پست سر مي زنه
    اميدوارم تو هم بيايي.
    ممنون
    خبر عصر شعرو هم از لينکي که گذاشتم بخون

  2. مهدیک Says:

    این عکس از چه روزنامه ای است؟ تاریخ آن چیست؟

  3. عوام Says:

    عوام فریبی

  4. مسافر Says:

    اگر امکان دارد منبعی برای مطالعه روزنامه های ابتدای انقلاب معرفی کنید

  5. // Says:

    لطفا آینه وبلاگ رو هم آپ کن . به بلاگفا اعتمادی نیست.

  6. مانی جاوید Says:

    این عکس دوم که دیگه اوج فریب کاری است. به نفرات پشت سر آقای بنی صدر نگاه کنید که چطور با خیال راحت ایستاده اند و ژست آبدوغ خیاری فرمانده کل قوا را تماشا می کنند. این در فاصله 150 متری نیروی های عراق است؟! بابا شما یا تا حالا در محیط نظامی نبوده اید و یا خیلی خوش باور هستید. 150 متر که دیگر بفرمایید در چنگال دشمن بوده اند و اینطور راحت مشغول عکس گرفتن شده اند. حتا در عکس بالایی هم که بنی صدر نشان می دهد مثلن با حالت احتیاط آمیز مشغول دویدن است دو نفر پشت سرش دارند با خیال راحت این نمایش را تماشا می کنند. تازه شما در نظر بگیر که عکاس در چه زاویه ای قرار گرفته و آن وقت می فهمی که اصلن هیچ خبری نبوده است. من فکر می کنم کلمه "کیلو" در کنار "متر" جا افتاده باشد.

  7. محسن Says:

    در پاسخ به مانی جاوید:
    چرا در مورد عکسهایی که آقایان دارند از این صحبتها نمی فرمایید. حداقلش اینه که این عکسها یه کم شبیه جبهه است!

  8. محسن Says:

    باز هم در جواب مانی جاوید:
    – کاری به عکس دوم ندارم چون قابل اثبات نیست.
    – در مورد عکس دوم فرمودید که احتمالا کیلومترها فاصله دارد با منطقه خطر:
    احتمال اول اینکه شما مردم اون موقع را ببو فرض کردید که پل خرمشهر نمیشخناخته اند که همچین عکسی براشون چاپ شده و حالیشون نشده که اونجا خرمشهر نیست. حداقل اونایی که جبهه رفتند که دیگه حالیشون بوده!
    احتمال دوم اینکه اونجا پل خرمشهر هست ولی جنگ نیست! میشه بفرمایید زمان بنی صدر اگر در خرمشهر جنگ نبود پس چی بود؟ یا نکنه فکر میکنید بنی صدر می دونسته اینجا یه روزی جنگ میشه قبلش رفته عکس یادگاری گرفته!
    در مورد زاویه قرار گرفتن عکاس فرمودید که معلومه که هیچ خبری نبوده! میشه بفرمایید چه جوری همچین استدلالی کردید؟ بنی صدر در اون برخلاف نظر شما داره با حالت احتیاط راه میره (نمی دوه) و اون دو نفر پشت هم دارند پشت سرش راه میرن همین! آبدوخیاری و ایناشو شما از کجا تشخیص دادید الله اعلم! عکاس هم از فاصله چند متری عکس گرفته که باز هم خیلی عادیه و بیانگر ساختگی بودن صحنه نمی تونه باشه.
    ضمنا اینکه نوشته زیر رگبار گلوله های دشمن این دیگه بزرگنماییهای مطبوعاتیه که در همه مطالب این چنینی به چشم می خوره و الا هیچ رییس جمهوری انقدر نباید نادان باشه که خودش رو به کشتن بده!

  9. حمزوی Says:

    آفرین بر محسن ننگ باد دروغ پردازانرا

  10. خود شما Says:

    خوشحالم که هنوز چشمهای بیداری هست تو این شهر فریب که همه انسانیتشون رو با جهل و ترس از بتهای این طاغوت مذهبی بستن. به امید احقاق انسانیت و شرافت…
    خسته نباشی

  11. مانی جاوید Says:

    البته من عادت دارم از طریق مسخره کردن و سر در برف فرو کردن به یاد نیارم که چه بلایی سرمون اومده.واگه خدا بخوادو یاران, با آدم فروشی و از بین بردن آدمهای بیدار یک لقمه نون حلال هم در بیاریم ,مگه چی میشه.؟ ؟

  12. ماني جاويد Says:

    یک نفر با اسم من نظر دومی اینجا داده که کار بسیار ناشایستی است. شرم بر انسانی که حاضر می شود حتا با دروغ خود را به حق جلوه دهد. از مدیر این وب می خواهم که نظر تقلبی را حذف کند. برای وجهه این وبلاگ هم خوب نیست که چنین نظر تقلبی را تایید کند.

    در پاسخ به دوستان دیگر هم بگویم که من از هیچ گروه و دسته ای حمایت نمی کنم(اهل سیاست و سیاست هم بازی نیستم). احترام آقای بنی صدر هم جای خودش. ایشان قصد داشت که به شکلی معتدل تر ایران متلاطم پس از انقلاب را به پیش ببرد اما به هر شکل نشد و ماجراهایی است که خودتان بهتر می دانید.
    من نظرم را در مورد این عکس ها را گفته ام. این که ناراحتی ندارد. شما هم نظر خودت را بگو. با یک نظر انتقادی هم هیچ اتفاقی نمی افتد. در ضمن به نظر من بهتر است اینقدر به اشخاص تعصب نداشته باشیم. من فکر کردم که شما خودتان هم منتقد یا اهل اصلاحات هستید. وگرنه من نمی روم در هر سایتی نظر بدهم که.

    خوش باشید

  13. علي Says:

    لطفا به راديوازادگان مراجعه كنيد و مصاحبه هاي اقاي بني صر را درباره جنگ بشنويد و درباره افراد زود قضاوت نكنيد وگول تبليغات رژيم ايران عليه بني صدر را نخوريد يك روحاني از قم

بیان دیدگاه